Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
^Powrót na górę
  
  
  
Get Adobe Flash player

Jadłospis

JADŁOSPIS TYGODNIOWY        11.11 - 15.11.2019r.

 

Alergeny:
1. Zboża zawierające gluten
2. Skorupiaki i produkty pochodne
3. Jaja i produkty pochodne
4. Ryby i produkty pochodne
5. Orzeszki ziemne i produkty pochodne
6. Mleko i produkty pochodne
7. Soja i produkty pochodne
8. Orzechy i produkty pochodne
9. Seler i produkty pochodne
10. Gorczyca i produkty pochodne
11. Nasiona sezamu i produkty pochodne
12. Dwutlenek siarki i siarczany
13. Łubin i produkty pochodne
14. Mięczaki i produkty pochodne.
Wykaz składników z uwzględnieniem czynników alergennych znajdą Państwo w segregatorze poniżej.

 Poniedziałek

Wtorek

ŚrodaCzwartekPiątek

Śniadanie

 

 

   Śniadanie:

 

I.

 

II śniadanie:

 

  I śniadanie:    pieczywo mieszane (1) z masłem (6), pasztetem pieczonym, pomidorem. Herbata malinowa,kawa z mlekiem (6).


II śniadanie jabłko, woda niegazowana.

I śniadanie:  (6). Parówki z szynki z ketchupem, musztardą. Pieczywo  mieszane (1) z masłem (6), pomidorem. Herbata dzika róża, kawa z mlekiem (6).


II śniadanie: żurawina suszona, woda niegazowana.

 

 

 

I śniadanie: Muesli z truskawkami, płatkami owsianymi, rodzynkami, jogurtem naturalnym. Pieczywo mieszane(1) z masłem (6).  Herbatka truskawkowa.

 

II śniadanie: marchewka, woda niegazowana.

I śniadanie: Jajecznica z zieloną cebulką. Bułka wrocławska (1)z masłem (6). Kawa z mlekiem (6). Herbata czarna z cytryną.

II śniadanie: gruszka, woda niegazowana.

Obiad   Rosół z ryżem z     warzywami (marchew, pietruszka, por, seler). Pulpety w sosie pomidorowym, kasza bulgur, ogórek kiszony. Kompot wieloowocowy. Krem ziemniaczany z warzywami (marchew,pietruszka, por, seler). Ryż na mleku z musem brzoskwiniowym. Woda niegazowana z cytryną.

Zupa jarzynowa z  warzywami (marchew, pietruszka, por, seler).Jajko sadzone, ziemniaki, brokuł gotowany na parze z sosem czosnkowym. Woda niegazowana z cytryną.

 Zupa z fasolowa z warzywami (marchew, pietruszka, por, seler).|Śledź opiekany, ziemniaki z cebulką. Kompot wieloowocowy.
Podwieczorek   Wafle ryżowe z dżemem truskawkowym, herbata. Bułka z serkiem topionym, ogórkiem zielonymi, herbata. Chrupki  bananowe, jabłko, herbata. Ciasteczko zbożowe, owoc, herbata.
Copyright © 2013. Strona przygotowana przez firmę SMARTIS Rights Reserved.