Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
^Powrót na górę
  
  
  
Get Adobe Flash player

Jadłospis

JADŁOSPIS TYGODNIOWY         24.06.-28.06.2019r.

 

Alergeny:
1. Zboża zawierające gluten
2. Skorupiaki i produkty pochodne
3. Jaja i produkty pochodne
4. Ryby i produkty pochodne
5. Orzeszki ziemne i produkty pochodne
6. Mleko i produkty pochodne
7. Soja i produkty pochodne
8. Orzechy i produkty pochodne
9. Seler i produkty pochodne
10. Gorczyca i produkty pochodne
11. Nasiona sezamu i produkty pochodne
12. Dwutlenek siarki i siarczany
13. Łubin i produkty pochodne
14. Mięczaki i produkty pochodne.
Wykaz składników z uwzględnieniem czynników alergennych znajdą Państwo w segregatorze poniżej.

 Poniedziałek

Wtorek

ŚrodaCzwartekPiątek

Śniadanie

 

 

   Śniadanie:Pieczywo mieszane  (1) z masłem (6), filetem z makreli w pomidorach. Ogórek zielony.  Herbata z cytryną. Kawa z mlekiem (6).

 

II śniadanie:jabłko, woda niegazowana.




 

  I śniadanie:  Pieczywo mieszane z masłem (6), pomidorem. Zupa mleczna (6) z kaszą manną. Herbata z cytryną.

 

II śniadanie: jabłko, woda niegazowana.

I śniadanie: pieczywo mieszane (1) z masłem (6), tuńczykiem w oleju, pomidorem.  Herbata z cytryną, kawa z mlekiem (6).


II śniadanie: słonecznik, woda niegazowana.

 

 

 

I śniadanie:pieczywo mieszane (1) z masłem (6), powidłami. Herbata z cytryną. Mleko (6).

 

II śniadanie: morela suszona, woda niegazowana.

I śniadanie:  Pieczywo mieszane (1) z masłem (6), Almette, pomidorem. Herbata z cytryną, kawa  z mlekiem (6).

 

IIśniadanie: żurawina suszona, woda niegazowana.

Obiad Zupa jarzynowa z  warzywami (marchew, pietruszka, por, seler).Pierogi z jagodami, masłem, miodem. Woda z cytryną. Rosół z ryżem i   warzywami (marchew, pietruszka, por, seler).Paluszki rybne, kasza, ogórek kiszony. Kompot wieloowocowy. Zupa grochowa z  warzywami (marchew, pietruszka, seler). Kopytka z twarogiem, masłem, miodem. Kompot wieloowocowy.

 Krem ziemniaczany z warzywami (marchew, pietruszka, por, seler). Pierogi z mięsem, cebulką, masłem. Kompot owocowy.

 Rosół z ryżem i warzywami  (marchew, pietruszka, seler, por). Mirun a w ziołach, kasza, ogórek kiszony. Kompot wieloowocowy.
odwieczorek Jogurt naturalny z płatkami czekoladowymi, marchewka, herbata. Soczek Witaminka-marchewkowy, herbata. Kołaczyk z serem, herbata.  Gyoza z jabłkiem, herbata Pałki kukurydziane, rodzynki,  herbata.
Copyright © 2013. Strona przygotowana przez firmę SMARTIS Rights Reserved.